mandag den 3. juni 2013

Dag 4 - Mandag den 3. juni
Roet 5 km.

Som forventet så skulle jeg ikke så langt i dag. Vinden er den samme omkring 10-12 m/s fra NV, hvilket harmonerer dårligt med et kryds til Fanø.
Så jeg roede så langt jeg måtte op ad kysten. Den nordlige del af øen er skydeområde, hvorfor der er adgang forbudt. Der er heldigvis en å, så jeg kunne ro lidt ind. Jeg er ikke så glad for at slæbe kajak og udstyr over Rømøs strande.

En ballon og blitz markerede at der var gang i skydeområdet i dag. Jeg har ikke kunde finde et nummer på vagten, så jeg ved ikke om det også gælder i morgen. Det håber jeg ikke, da det vil betyde en omvej for mig.
Jeg venter og ser hvad morgendagen bringer. Jeg håber på at få nogle kilometer på kontoen

Og tak for de råd og hilsner, som folk sender.

Fersvandssejlads

Rømøsk strand
 

3 kommentarer:

  1. Hej Geo, spænende at følge din tur.

    Skydepladsens sikkerhedskontor kan kontaktes på tlf. 74 75 52 19.

    Aktuelle skydninger kan ses her: http://www.soefartsstyrelsen.dk/AdvarslerEfterretninger/Advarsler/Sider/default.aspx

    Mvh. Heine

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk. De går i gang 9:30, så jeg må sørge for at være igennem der. Tak for hjælpen

      Slet
  2. Held og lykke turen rundt :-D

    SvarSlet