fredag den 14. juni 2013

Dag 15 - Fredag den 14. juni
Roet 20 km

Jeg havde bestemt mig for en kort dag i dag, så jeg sov relativt længe og kom på vandet lidt i otte. Jeg kunne godt mærke i armene, at jeg havde skulle give en gas det sidste af dagen i går. Fra morgenstunden havde jeg modvind omkring 7 m/s. I løbet af dagen steg vinden men bevægede sig mere over i sidevind.
Det havde egentligt været planen at krydse over Ålbæk Bugt, men det handlede i dag om at blive i læ af kysten. Og så havde jeg udset mig et shelter ved Jerup.

Jeg km tidligt frem, og jeg har brugt dagen på at vaske mig selv og mit tøj samt få styr på og tørret mine ting. Nu keder jeg mig faktisk lidt, så jeg kunne ligeså godt have fortsat. Men jeg ville benytte chancen med shelteret. I morgen bliver heller ikke så lang en dag, da jeg skal mødes med mine bedsteforældre i Sæby. Der er vist ca. 30 km. Jeg er blevet foreslået fiskebuffet på Sæby havn, så det kan være, at det er det, jeg skal have i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar