lørdag den 1. juni 2013

Dag 2 - Lørdag den 1. juni
Roet 4 km

 Op kl 5. Vinden var ikke så slem. Ikke meget mere end 6-7 m/s, men tilgengæld lige i snotten. Vejrudsigten sagde, at det ville holde frem til ca. middag og at det så ville tage til. Til gengæld var det tåget. Jeg overvejede, om jeg skulle gå mod Rømø. Men jeg har lovet mig selv ikke at presse mig selv her den første tid, nu hvor jeg ikke har fået trænet til turen. Tanken om at skulle kæmpe i 10-14 m/s modvind huer mig ikke. Ligesom jeg heller ikke rigtigt gider skulle bære kajak og udstyr over Rømøs strande, for at slå lejr.
Så jeg hoppede på vandet og roede den korte distance op til nordøst spidsen af Sild, og nu er teltet slået op i klitterne. 
Som det ser ud nu, så er vinden træls til og med mandag, men jeg regner ikke med, at jeg kan holde ud at vente så længe.

3 kommentarer:

  1. Gid det var mig. Meget cool ;-)
    Vh
    Iben

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur. Jeg vil følge dig dagligt.
    MVH Keld

    SvarSlet
  3. Hej Geo

    Rigtig god tur. Vinden er ikke lige din retning disse dage men fra den 4 skulle du have gode udsigter igen.
    Vh
    Søren

    SvarSlet