tirsdag den 2. juli 2013

Mål

Dag 33 - Tirsdag den 2. juli
Roet 19 km

Så kom jeg i mål. Jeg får ikke lige skrevet så meget, da jeg lige er kommet hjem, skal i bad, grille og hygge.
Men jeg stod tidligt op, da jeg var faldet omkuld af træthed allerede kl 20 i går. Så var på vandet allerede kl 5:15. Jeg ville først blive hentet ved middagstid, så de seks-syv timer til at ro en snes kilometer var i overkanten. Men jeg nød, at der ikke var meget vind de første timer, selv om den vind der var selvfølgelig var modvind. 
Nu skal jeg nok lade være med at pibe mere over modvind. Jeg roede mod grænsen, og med én km igen gik jeg i land og holdt en lang pause. Det skulle jo times, så Søren var der, når jeg kom i mål. 

Lidt i tolv roede jeg det sidste stykke, og efter først at have lagt hånden på grænsestenen og fået taget helte-billeder finder vi ud af, at det er den forkerte sten. Jeg har stået ved den tyske sten. Så jeg må om på den anden side af broen, får hevet kajakken i land og så gentages håndspålæggelsen.

Jeg har lovet at skrive noget om mit udstyr. Det har jeg ikke fået gjort, men jeg skal nok gøre det om en dag eller to, ligesom jeg også lige vil skrive lidt om mine tanker om turen.

Der er tre andre, der har givet sig i kast med det rød-hvide bånd. Én af dem dem skriver om sin tur på http://dkrundt.wordpress.com/

8 kommentarer:

  1. Hej Geo
    Tillykke med rundturen, det er flot planlagt med tid til overs til sidst :-) det har været spændende at følge dig.
    Mvh. Heine

    SvarSlet
  2. Tillykke med fuldført ekspedition, stort!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med turen rundt om DK. Det har været spændende at følge med i din blog. Mvh. Tomas Andersen.

    SvarSlet
  4. Tillykke Geo! Jeg synes du er alt for sej! Det har været mere end hyggeligt at følge din tur rundt. Glæder mig til at se dig i Aarhus igen.
    Vh Helle

    SvarSlet
  5. Tillykke - det har været godt at følge din blog og tur!
    Mvh,
    Tue

    SvarSlet
  6. Du er så sej Geo!
    Det har virkelig været skønt at følge med i alle dine strabadser undervejs. Nyd nu en velfortjent ferie med børnene :)
    Hilsen Pernille Rosa

    SvarSlet
  7. Tillykke, det har været super fedt at følge dig herinde undervejs. rigtig godt gået :-)

    venligst Betina K

    SvarSlet
  8. Hej Geo

    Fed tur og god beslutning om at gøre noget for sig selv. Det er godt roet!

    Vh Jeppe Djurtoft

    SvarSlet